fbpx

Konditsioneeri täitmine ja kliimaseadme süsteemi kontroll

Auto konditsioneeri tööpõhimõte seisneb surve all hoitavas külmutusagensis, mis peab konditsioneeri korralike jahutavate omaduste säilitamiseks olema  täidetud optimaalses koguses. Konditsioneerist tulev jahe õhk kipub soojemaks muutuma, kui külmutusagensi tase ajapikku kliimasüsteemis liigsel hulgal langenud on.

Konditsioneeri kodus remontida ei maksa

Kliimasüsteeme puudutavad remonditööd on kahtlemata üks nendest, mida ei tasuks kohe kindlasti ette võtta kodustes tingimustes. Mõistlikum on jätta need tööd asjatundjate hooleks, kuna täitmist vajav vedelik on autos väga tugeva surve all ning kogu protsessi edukas läbiviimine eeldab vilumust, äärmist täpsust ja vajalike töövahendite olemasolu.

Mida konditsioneeri remonditööde käigus siis õigupoolest tehakse?

Esmalt lastakse vana vedelik kompressori abil tekitatud vaakumi teel süsteemist välja, misjärel täidetakse kliimaseade spetsiaalseid tööriistu kasutades värske külmutusagensiga. Enne ja pärast uue agensiga täitmist saab läbi viia kontrolli kliimaseadme seisukorra kohta. Kui esinenud ei ole leket ega kliimaseade ka muul viisil katki pole, tagab uus külmutusagens uue auto väärsed jahutusomadused.

Täite vahetusega võiks kaasneda ka salongifiltri väljavahetamine, mis tagab autosolijatele parema sõidukeskkonna puhtama salongiõhu näol. Lisaks jahutamisele on kliimaseadme ülesandeks teadupärast ka optimaalse niiskustaseme hoidmine salongis. Optimaalne niiskustase väldib uduseid salongiklaase, mistõttu on kliimaseade oluline ka ohutuse tagamisel.

Õigeaegne kliimaseadme kontroll tagab jahedad suvesõidud

Eesti oludes peab auto kliimaseade taluma pidevat välitemperatuuri kõikumist, eriti võrreldes statsionaarsete kodus või kontoris kasutusel olevate seadmetega. Lisaks ei saa auto kliimaseade enamasti ka talvisel ajal oma põhitöö ehk jahutamisega tegeleda ning seega tuleks seadme ebaühtlaste töötingimuste ja -aegade tõttu kliimaseadet kontrollida tavapärasest tihedamini.

Autoremont

Kõik, mida pead teadma auto mootorist

Kõik, mida pead teadma auto mootorist Saage tuttavaks – sisepõlemismootor Kuniks elektrimootorid veel lapsekingadest välja kasvamas on, liiguvad teedel vähemasti mõnd aega vanad head sisepõlemismootorid.

Loe lisa
Autoremont

Kasutatud auto Saksamaalt – kas tasub?

Kasutatud auto Saksamaalt – kas tasub? Kuidas kasutatud autode toomine käib? Saksamaalt ja mujalt Lääne-Euroopast on Eestisse autosid toodud juba pikka aega. Koos üldise info

Loe lisa
autoremont
Autoremont

Autoremonditöökoda vs tehnoülevaatus

Autoremonditöökoda vs tehnoülevaatus Autoremonditöökodade igapäevatöös esineb sageli juhtumeid, kus autoomanikud on töökoja poole pöördunud sooviga remontida või välja vahetada mõni kohustuslikul tehnoülevaatusel saatuslikuks saanud detail

Loe lisa
mootoriremont
Autoremont

Mootoririhmast ja selle vahetamisest

Mootoririhmast ja selle vahetamisest Mis on mootoririhm? Auto mootori keskseks, siduvaks osaks on mootoririhm ehk hammasrihm. Mootori osadeks on muuhulgas erinevad mehaanilised osad, mille omavaheliseks

Loe lisa
autoremont
Autoremont

Mida pead teadma auto vedrustusest

Mida pead teadma auto vedrustusest Juhitavus ja sõidusujuvus Auto juhitavus sõltub olenemata auto võimsusest või aerodünaamilistest omadustest ennekõike vedrustussüsteemist. Et auto oleks juhitav ning auto

Loe lisa
autokontroll diagnostika elektroonika süsteem
Keretööd & värvimine

Auto rooste ja kuidas seda vältida

Auto rooste ja kuidas seda vältida Rooste on üks auto suurimaid vaenlaseid. Eesti kliima ning soolatud teed pikal talveperioodil tekitavad aga paraku roostele ideaalse kasvulava.

Loe lisa
Tiim

8 põhjust, miks töötada Viru Autos

8 põhjust, miks töötada Viru Autos Viru Auto tiim on väike ja ühtehoidev. Firma põhiväärtused on inimeste ja oskuste väärtustamine. Viru Auto kasvab ja areneb kiiresti

Loe lisa
Sillastend

Miks on vaja autol sildu reguleerida?

Näpud õliseks ehk millised tööriistad koduseks autoremondiks soetada? Mis on sillad ja miks nende osad kuluvad? Auto sillaosad on teadupärast üldiselt nn kuluosad, mis hooldusremontide

Loe lisa
Keretööd & värvimine

Mida pead teadma auto värvimisest?

Mida pead teadma auto värvimisest? Värv on auto välimuse juures üks silmapaistvamaid ja olulisemaid elemente. See on esimene asi, mida nii autoomanik kui teised liiklejad

Loe lisa
Konditsioneer

Konditsioneeri täitmine ja kliimaseadme süsteemi kontroll

Konditsioneeri täitmine ja kliimaseadme süsteemi kontroll Auto konditsioneeri tööpõhimõte seisneb surve all hoitavas külmutusagensis, mis peab konditsioneeri korralike jahutavate omaduste säilitamiseks olema  täidetud optimaalses koguses. Konditsioneerist tulev jahe

Loe lisa
Autohooldus & õlivahetus

Tehnoülevaatuse eelne autohooldus ja -kontroll

Tehnoülevaatuse eelne autohooldus ja -kontroll Uue autoga tuleb tehnoülevaatusel käia iga kolme aasta tagant. Uuema, kui 10-aastase autoga iga kahe aasta tagant ning vanemate sõidukitega

Loe lisa
Diagnostika

Diagnostika ja veakoodid

Diagnostika ja veakoodid Tänapäeva autod sisaldavad kümneid eri ülesandeid täitvaid arvuteid. Nende põhiülesandeks on sõiduki erinevate komponentide töö monitoorimine ja/või tõhustamine, tagades seeläbi komponentide töö

Loe lisa
Call Now Button