fbpx

Kõik, mida peaksid teadma rehvivahetusest...

Rehvivahetus on meile justkui kellakeeramine – kaks korda aastas, nagu kord ja kohus, läheme üle talve- või suverehvidele. Kui aga kellakeeramise aeg on juba varasemalt teada, siis rehvivahetusega on lugu märksa keerulisem. Kombeks on, et talverehvidele üleminek toimub hilissügise saabudes märksa äkitsemalt ja kärarikkamalt kui kevadine rehvivahetusperiood. Ent millal on õige aeg kevadiseks rehvivahetuseks?

Suverehve tohib kasutada alates 1. märtsist, kohustuslikuks muutuvad nad 1. maist. Optimaalne rehvivahetuse aeg tuleks valida lähtudes ilmaprognoosidest, varasematest kogemustest ning igapäevasest marsruudist. Üleliia kiirustada muidugi ei maksa, kuna suusailma on siinmail nauditud ka aprillikuus ning suverehvi rusikareegel on, et alla 7-kraadisel temperatuuril sõites hakkab tema haardevõime oluliselt vähenema.

Kui aga kevad siiski varakult kanda kinnitanud ning endalgi talvesaapad pööningule viidud, tasub rehvivahetus teostada kindlasti ka enne kohustuslikku kuupäeva. Nimelt pikendavad talverehvid neile mitte ettenähtud tingimustes oluliselt auto pidurdusteekonda, suurendavad kütusekulu ning tekitavad häirivat müra. Ei tasu ka unustada, et talvised rehvid lõhuvad sõidukeid ning kuluvad seejuures ka ise kuival asfaldil väga kiiresti.

Seega tuleb kevadisele rehvivahetusele juba aegsasti mõtlema hakata. Enne „suveajale“ üleminekut tuleb kindlasti üle vaadata oma suverehvide seisukord ning vajadusel soetada uus jooks rehve. Silmas tuleb pidada, et 1,6-millimeetrise minimaalse või sellelähedase lubatud mustrisügavusega suvele vastu minna ei ole mõistlik. Lisaks ohtlikkusele toob selline teguviis suure tõenäosusega kaasa ka aasta kolmanda rehvivahetuse keset suvehooaega.
Kõikide rehvivahetust ja uute rehvide valikut puudutavate küsimustega aitab Sind meeleldi Viru Auto Keila. Uuri lähemalt: https://www.viruauto.ee.

Autoremont

Kõik, mida pead teadma auto mootorist

Kõik, mida pead teadma auto mootorist Saage tuttavaks – sisepõlemismootor Kuniks elektrimootorid veel lapsekingadest välja kasvamas on, liiguvad teedel vähemasti mõnd aega vanad head sisepõlemismootorid.

Loe lisa
Autoremont

Kasutatud auto Saksamaalt – kas tasub?

Kasutatud auto Saksamaalt – kas tasub? Kuidas kasutatud autode toomine käib? Saksamaalt ja mujalt Lääne-Euroopast on Eestisse autosid toodud juba pikka aega. Koos üldise info

Loe lisa
Tiim

Mida silmas pidada kasutatud auto ostmisel?

Mida silmas pidada kasutatud auto ostmisel? Miks kasutatud autosid ostetakse? Tihtipeale on kasutatud auto ostmine mõistlik lahendus. Auto kaotab esindusest välja veeredes juba suure osa

Loe lisa
autoremont
Autoremont

Autoremonditöökoda vs tehnoülevaatus

Autoremonditöökoda vs tehnoülevaatus Autoremonditöökodade igapäevatöös esineb sageli juhtumeid, kus autoomanikud on töökoja poole pöördunud sooviga remontida või välja vahetada mõni kohustuslikul tehnoülevaatusel saatuslikuks saanud detail

Loe lisa
mootoriremont
Autoremont

Mootoririhmast ja selle vahetamisest

Mootoririhmast ja selle vahetamisest Mis on mootoririhm? Auto mootori keskseks, siduvaks osaks on mootoririhm ehk hammasrihm. Mootori osadeks on muuhulgas erinevad mehaanilised osad, mille omavaheliseks

Loe lisa
autoremont
Autoremont

Mida pead teadma auto vedrustusest

Mida pead teadma auto vedrustusest Juhitavus ja sõidusujuvus Auto juhitavus sõltub olenemata auto võimsusest või aerodünaamilistest omadustest ennekõike vedrustussüsteemist. Et auto oleks juhitav ning auto

Loe lisa
autokontroll diagnostika elektroonika süsteem
Keretööd & värvimine

Auto rooste ja kuidas seda vältida

Auto rooste ja kuidas seda vältida Rooste on üks auto suurimaid vaenlaseid. Eesti kliima ning soolatud teed pikal talveperioodil tekitavad aga paraku roostele ideaalse kasvulava.

Loe lisa
Tiim

8 põhjust, miks töötada Viru Autos

8 põhjust, miks töötada Viru Autos Viru Auto tiim on väike ja ühtehoidev. Firma põhiväärtused on inimeste ja oskuste väärtustamine. Viru Auto kasvab ja areneb kiiresti

Loe lisa
Sillastend

Miks on vaja autol sildu reguleerida?

Näpud õliseks ehk millised tööriistad koduseks autoremondiks soetada? Mis on sillad ja miks nende osad kuluvad? Auto sillaosad on teadupärast üldiselt nn kuluosad, mis hooldusremontide

Loe lisa
Keretööd & värvimine

Mida pead teadma auto värvimisest?

Mida pead teadma auto värvimisest? Värv on auto välimuse juures üks silmapaistvamaid ja olulisemaid elemente. See on esimene asi, mida nii autoomanik kui teised liiklejad

Loe lisa
Konditsioneer

Konditsioneeri täitmine ja kliimaseadme süsteemi kontroll

Konditsioneeri täitmine ja kliimaseadme süsteemi kontroll Auto konditsioneeri tööpõhimõte seisneb surve all hoitavas külmutusagensis, mis peab konditsioneeri korralike jahutavate omaduste säilitamiseks olema  täidetud optimaalses koguses. Konditsioneerist tulev jahe

Loe lisa
Autohooldus & õlivahetus

Tehnoülevaatuse eelne autohooldus ja -kontroll

Tehnoülevaatuse eelne autohooldus ja -kontroll Uue autoga tuleb tehnoülevaatusel käia iga kolme aasta tagant. Uuema, kui 10-aastase autoga iga kahe aasta tagant ning vanemate sõidukitega

Loe lisa
Diagnostika

Diagnostika ja veakoodid

Diagnostika ja veakoodid Tänapäeva autod sisaldavad kümneid eri ülesandeid täitvaid arvuteid. Nende põhiülesandeks on sõiduki erinevate komponentide töö monitoorimine ja/või tõhustamine, tagades seeläbi komponentide töö

Loe lisa
Call Now Button